Kfc Jelah Bro


Assalammualaikummmmm! tak jawab dosa. jawab sayang. eh? haha sukahati aku lah. today im gonna tell ya'all about us. i mean Sakinah, Syahirah, Aji, Alep, Iqbal and Me. we gathered at KFC. eh sekejap, gambar aku tu Mcflurry kan? watlek jelah, tu time aku pegi Mcd.

At about 9 am syahirah informed aku yg dorang nak pegi kfc. hishhh bukan nak bgtau awal2. aku punya camera ngan duit tertinggal dalam kereta mak aku. tapi takpe syahirah belanja. thank you very much. this is what we call friend. you can count on me like 123, i can count on you like 432 xD then aku siap. pukul 11.10 gerak. 

Time dah sampai tu, budak laki takde lagi. kitorang decided pegi MyMydin. beli air ngan kit kat. tunggu lama jugak lah. eh bukan jugak lah, dah memang lama gila. pastu kitorang kira sampai 20, dorang takde kitorang terus masuk and makan. yelah lama gila kot. dah lah tak breakfast! 

Lepas order, naik atas pilih tempat yg like a boss sikit. haha confirm lah ambik yg kerusi melekat kat dinding tu. barulah nampak elegant sikit. ELEGANT EH, BUKAN ELEPHANT xD make it right. beberapa minit kemudian.... hahaha dorang still tak sampai. Syahirah punya lah kecewa! hahaha dia dah banyak kali nak date ngan aji tapi tak dapat2. aji is not a punctual guy. BOOO~ tapi yg datang budak2 tunas budaya. hahaha okay ni lawak. Azim bawak 4 bini bhai. mentang2 islam bagi kawin 4. cambangang je xD okay takde lah, 4 orang perempuan tu budak tunas budaya jugak. tapi darjah 5. aku pon tak faham macam mana lah dia boleh bawak 4 orang perempuan dia sorang laki. ahaha forget about it.

Then kitorang dah habis makan. gila kenyang tersangat. pastu azan zuhur, budak 3 orang jejaka idaman tu still tak sampai lagi. pastu pinjam phone Azim call Aji. kau tau dorang on the way. WAKLU~ syahirah memang menunggu jelah Aji datang. kitorang fikir dorang naik motor, tapi naik basikal. lepas tu dorang makan lah. time makan tu gila bising Alep tak aman. yelah gelak2. dia sampai pegi makan kat meja lain. bajet je lebih xP then Aji ngan Iqbal pon follow.

Dah habis makan semua, turun bawah. lepak jap kat mainan budak kecik. lagipon hujan. so main kat situ jelah. kat situ ada 2 permainan. 1. yg tempat duduk goyang2 and ada lagu. 2. yg dapat bear. aku main game no.2 tu. bapak bengang lah, kitorang punya duit habis nak dekat RM20 kot, kat situ je. gilir2 tukar duit kat MyMydin. haha. game 1 tu okay. yg ke-2 tu memang penipu besar lah! bila dah dapat cengkam bear tu, time dia nak bawak naik atas mesti lepas. duit aku banyak habis kat situ jelah. kitorang siap ketok benda tu lagi. sumpah geram. rasa nak baling je. keje makan duit orang je xD hahaha memang tak puas main benda tu. 

Hujan berhenti. kitorang gerak pegi kedai mak Aji. kedai Bling Bling. hahaha, first time aku masuk. kedai tu semua accesorries *betul ke? perempuan je. survey je dulu. aku dah malas nak keluar duit. haha. lepas tu jalan2 kejap kat SU Mall yg bosan tu. then singgah surau solat zuhur. pastu balik. Kbye!