Annoucement!


Hye assalammualaikum! i have an annoucement to tell. harharhar xD
Sebelum aku cerita apa yg aku nak sampaikan, baca dulu cerita harini. tak nak baca sudah.

First, untunglah sekolah yang dapat cuti seminggu kan? aku cuti 3 hari je. so harini pergi sekolah lah. pergi pon bukan buat apa. berlatih nasyid and lagu duet kat surau. pastu buat kad Deepavali untuk markah sivik. hahaha sakai tak sakai? lepas tu.... THREE. PEACE xD

Second, aku tak pergi sekolah agama! haha pecah record bhai 2 minggu berturut aku tak menghadirkan diri yang comel ni. LOL OKAY TAK COMEL. macam biasa lepak rumah Aji. eh tak tersilap, Aji pulak. kitorang lepak rumah Syahirah. hahahaha :P duduk kat rumah dia tu tak pernah nak aman ngan bibik Tomyam dia tu. aku tak faham langsung ngan bibik dia. kitorang tak kacau hidup dia pon. MASALAH DUNIA!

Third, kitorang sepatutnya ada latihan nasyid kat sekolah pukul 3, tapi lambat 1 jam. time nak pegi sekolah tu, jumpa Ali. ALI EH ALI. BUKAN AJI. hahaha. then Ali cakap latihan cancel. apalagi kitorang pergi lah ke destinasi seterusnya iaitu Taman Lili. pastu hujan lebat kot. 

Fourth, Dalam hujan tuuu dah mesti lah kitorang main. pastu nampak Syaqir baru balik sekolah agama. dia redah je hujan. hahahaha rajin nye budak sekor ni. rupanya harini birthday dia lah weh. kitorang suruh dia belanja ice-cream 20 sen. pon boleh lah asal ada. lepastu kitorang nyanyi lagu Happy Birthday untuk dia. Ecewahhh terharu mak! 

Fifth, Haaaa ni baru aku cite apa yg aku nak cakap. ESOK SINGING COMPETITION. aku cuakssss. aku nervousss. aku takutsssss. aku duet ngan sakinah. kitorang nyanyi lagu Count On Me -Bruno Mars. kitorang pilih lagu ni sebab dia takde unsur CINTA tapi pasal KAWAN. well yeah, we're still studying. no need to struggle in love. hahaha ayat lu macam nak makan penampo je. aku pon tak tau lah esok ni macam mana. harap semua berjalan dengan lancar dan tiada bengkang bengkok. lagu tu kitorang buat acoustic version, guna tamborin and kompang. doakan lah untuk kitorang. and thanks untuk budak 6A yg dah bagi semangat. siap buat sepanduk lagi. ada gambar kitorang lagi. muahaha okay tu jelah. BYE!