When The Tears Fall

KENAPA?! WHY?! 

Ok, tonight im really not in mood actually. macam Kak Tedot cakap, Boredom strikes kaw kaw right now and macam Syada cakap Touching lah aku malam ni u_uV. Yes it's all because of ME. yeah ME, Nur 'Ain Nadzirah binti Ahmad Nazri. a girl who will be in a teenage life for the first time. 

You know why? because i have decided to go to the boarding school at Jeram. actually since im 10 i really want to go to the boarding school but lately aku berubah fikiran...

Sebab nya ialah, aku dah makin rapat ngan Kak Tedot, Syada, Amirah Afiqah, Sabrina Ali and some more budak SMKSU. kitorang rapat dekat Twitter. 

Dorang semua agak sedih when i tweeted ''I decided to go to the boarding school...'' and semua orang like ''Alaaaaa, Tak dapat jumpa kau nanti, Jangan lah, Why?..'' Yelah kitorang semua fikir nak jumpa and satu sekolah and lagi rapat tahun depan. dah semangat gila babi ok. GILA BABI pon tak camtu. memang sebak ah hati gua, harapan nak jumpa dorang tak dapat annn. sape tak sedih aku excited gila, lagi2 Kak Tedot. wuuuuu T__T tak caye pi tengok twitter aku, malam ni memang mood turn off ah.

Second reason is, of course lah Sakinah, Syahirah and Harith <3

I texted Harith and informed bout this, ok sedih sangat!!!!!! i cant say anything but serious sumpah sedih. aku dah lama tak jumpa dia. WEH SEDIH LAH SAKAI. AKU MESTI RINDU KAU GILA NANTI <3 and then tak lupa Syahirah and Sakinah... korang berdua sangat sungguh amat awesome aku cakap. AWESOME TO TE MAX! susah nak dapat kawan cam korang, gila nak mampus ah kan. haha time syahirah call aku tadi pon dah nangis. yes because after this, no more stupid jokes from both of them and no more sweet messages and call from Harith. I love you Sakinah. I love you Syahirah. I love you Harith. Aku sayang korang banyak banyak takde sikit pon tercicir. note that, LOVES.

Third reason will be liddis....

Ain Nabilah, kau puas pujuk aku jangan pergi kan? serious aku cakap aku tak boleh ubah fikiran. aku nak kata apa kat parents aku? nak cakap sebab kawan? memang ah tak logic langsung weh. aku memang buntu dah takde cara lain lagi dah, parents aku nak sangat aku belajar kat asrama. dorang bagi harapan sepenuhnya dekat aku weh. takkan aku nak hancurkan impian dorang? aku memang dah tak boleh nak buat apa lagi. mak aku lagi lah, dah suruh isi borang nak hantar dah. 

Hm aku rasa dah panjang sangat dah ni, tapi kalau panjang lagi pon, memang korang takkan faham perasaan aku. buang masa je. aku just nak cakap sumpah aku sedih to the max. korang yg tanak aku masuk asrama tu en doa lah, bagi something happen. haha ok kejam n___n AKU SAYANG KORANG SEMUA. OK BYE *menangis malam2*