Penawar jantung hati

So as i said this evening.. I will post a story tonight. Yeah i will fulfill my promise.

K, malam ni merupakan malam terakhir and post terakhir untuk aku. Ya, esok aku akan pergi ke sekolah yg aku dapat, SAM Jeram Kuala Selangor. Tapi, malam ni jugak yg dah buat aku happy. Aku lepak ngan Syahirah, Sakinah, Harith and Aji kat SMKSU.

Mula2, Syahirah and Sakinah panggil aku kat rumah dalam pukul 9 camtu ah. Pastu dorang kata Harith tak dapat datang. Holy shit man! Aku memang dah nak menangis dah time tu, tapi tahan jelah an sebab dorang nak buat something untuk aku takkan aku nangis. Ingat nak redha jelah last2 dorang bawak aku jumpa Harith kat padang. Omaigod!! Hahaha aku dah tergelak2 time tu. Sakinah you always made my day :) Nak je aku ketuk kepala dia hahaha. Time tu an Harith comel lah jugak (tak boleh puji banyak2) dia berdiri cam orang gila hewhewhew <3

And then kitorang carik tempat yg terang sikit nak lepak, panjat pagar smksu and duduk kat koridor. Hahaha pastu makan2 lah kat situ, tangkap gambar semua. Here are some :


Omey annn? Hewhew :3

Suweet ann? Ok kesian Aji, dia tengah demam.

Forever alone. Haha Zharif takde, takpe kitorang ada!

Haha muka cam cibai je, dah penat dah ni lol <3

Ok im happy gila tonight, cause they've made my day. Yeah! Especially Harith. He was being so caring to me. And he was a funny guy too. His jokes never fails to make me laugh. Omg he is so sweet. Hahahaha. Then, Sakinah and Syahirah, i appreciated what both of you had done for me tonight. Eventhough, cake takde an, takpe aku tak kisah, dapat jumpa korang pon dah cukup weh :') 

Hmmmm, aku akan rindu korang semua!! Jangan lupa datang lawat aku kat sana tau. Hahahahaha pastu bawak makanan sekali xD Sayang korang banyak2!!!