Feeling Great. Much Great


Hehehehehehello hahaha hello hye!  harini dapat result PSRA. sepatutnya dapat semalam tapi, lambat. harharhar...... ceteka i got what? aku dapat Mumtaz weh. okay sumpah happy kot. aku dah melompat cam orang gila dah dari atas sampai lah aku turun bawah entah aku rasa entah lah. ENTAH OKAY ENTAH!! no need to know my feeling. hahahaha merepek je keje. 

So, budak2 SU yg dapat Mumtaz ada 31 orang.  lelaki ada 4 perempuan ada 27.  i list them lah, easy aite? tapi yg aku ingat jelah...

  1. Anis Sorfina -96.80%
  2. Aliyatul Adleena -96.60%
  3. Husna Izzati -96%
  4. Me, Nur 'Ain Nadzirah -95.20%
  5. Alya Syaffa -95%
  6. Rabiatul Adawiyah -94%
  7. Harith Haqeem -92.4%
  8. Nur Sakinah -90.80%
  9. Nurain Nabilah -90.8%
  10. Najwa Laili -90.60%
  11. Iman Syamimie -90.40%
Ada lagi 20 orang aku tak ingat. however, congratulations to all of you who got Mumtaz.
Tomorrow, i just need to pray for the best and redha with His decisions.