We Did It

Yeayyyyyyyyyyyy!!!!!!!! harini result UPSR keluar. pagi kat sekolah kitorang semua nervousssss. pastu tiba2 ada budak cakap ada 97 orang dapat 5A. ramai kot. gila lah bangga aku, yelah tahun lepas 66 orang je. kira menaik lah.... 

Sementara tunggu cikgu bagi result kitorang pegi lah surau solat dhuha and hajat. pastu baca yassin. tenang lah sikit hati. then jalan2 lah kat sekolah tu tangkap gambar semua. lebih kurang pukul 10 lebih cikgu bagi result. woooooo budak kelas aku ada 36 orang dapat 5A, 5 orang dapat 4A and 2 orang dapat 3A. hebat kan? haha sumpah happy.

Walaupun begitu, eceh hahaha aku bukanlah dalam senarai yg dapat 5A. im just 4As girl only. tapi aku langsung tak sedih or putus asa or down or whatever lah yg emo. i still can smile, laugh and joking with others. Science aku yg B. ugh aku dah agak dah. tulah sape suruh agak, kan dah jadi betul. harhar xD yg tak bestnya Sakinah and Syahirah dapat 5A... eiii jelous tau!

Then all the families called me and my mom. dorang semua nak tau result aku, aku sikit pon tak kesah tapi mak aku dia agak frust sikit. hehe sorry ibu, takde rezeki nak buat macam mana kan? redha jelah. i'll try harder after this! CONGRATULATIONS TO ALL 5As PUPILS.